Tuesday 26 September 2017

Dengan NAma Allah Yang Maha PEmurah Lagi Maha Penyayang.

Subhanallah
Alhamdulillah
Allahu Akbar

Kekok rasanya bila mula menaip dan cuba menyususn ayat setelah sekian lama meninggalkan keyboard dan dunia penulisan ini.

Allah ya Allah
Lama sungguh impian dan cita-cita ini tersimpan dalam hati.
Hamba yang dhaif ini memohon kekuatan dan pertolonganMu dalam menghidupkan blog ini. 

Cita-cita hamba mudahan ia mampu menjadikan hamba sentiasa dalam dunia ilmu. Belajar dan menyebarkan ilmu. Memanfaatkan ruang masa dan segala kemudahan yang Engkau anugerahkan kepada hamba.

YA Allah

Impian hamba, hamba mampu dan bijaksana dalam mengurus satu blog untuk membangunkan jiwa ibu bapa anak istimewa seperti hamba. Doa hamba, mudahan hamba boleh berkongsi ilmu jua pengalaman dengan mereka. Mdahan anak-anak istimewa kami tidak disisihkan apalagi dibiarkan ketinggalan. Mudahan kami kuat dalam memberi apa jua kebaikan untuk mereka.

YA Allah
Jika Engkau izinkan. HAmaba jua berhajat untuk mebuat blog untuk kaum wanita muslimah juga. 
Blog khusus untuk kami berbincang tentang hukum darah wanita. PAda masa yang sama, kami saling ingat memperingatkan tentang ilmu taharah, aurat dan sebagainya.  YA Allah. Hamba mohon, mudahan dengan blog itu, hamaba akan mampu belajar juga pada masa yang sama hamba boleh membantu saudara muslimah kami di luar sana. 

YA Allah. Eng kau Maha Kaya. Maha Memiliki segalanya. Ajar hamba Ya Allah. Bantu hamba Ya Allah. Kasihani Hamba ini Ya Allah. MAkbulkanlah impian juga hasrat hamba yang Engkau redhai...

YA Allah
Luruskan niat dan hasrat hamba ini biar hanya REDHAMU yang hamba mahu. KasihMu yang hamba tuju. MaghfirahMu yang hamba dambakan selalu. 

YA Allah
Tiada daya hamba selain yang Engkau berikan. Tiada mampu hamba selain yang Engkau izinkan. Tiada milik hamba dan yang ada hanya milikMu wahai Allah Pemilik sekalian alam.


Hamba yang dhaif...

No comments:

Post a Comment